Посольство України в Португальській Республіці

Загальна інформація


Консульський відділ Посольства України в Португалії
Керівник: Камарчук Володимир Васильович
Перший секретар з консульських питань
Адреса: Av. das Descobertas, nº18, 1400-092-Restelo, Lisboa. Переглянути на мапі
Телефон: (+351) 21 301 50 49, (+351) 21 301 00 58
Факс: (+351) 21 301 00 59
Ел. пошта: emb_pt@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://portugal.mfa.gov.ua/ua
Графік роботи:
  • Прийом громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства:
  • Понеділок, середа, четвер, п’ятниця: з 9:00 до 12:45
  • Вівторок: з 14:00 до 17:45
  • Четвер: з 14:00 до 16:00 - прийом для громадян певних категорій (інваліди, вагітні жінки, тяжкохворі)
  • Кожна третя п'ятниця місяця з 14:00 до 16:00 - прийом громадян України керівником Посольства.
  • Кожний другий четвер місяця – проведення виїзних консульських обслуговувань*, відвідання затриманих, засуджених і тяжко хворих громадян України.

*В дні здійснення виїзних консульських обслуговувань консульський прийом громадян у Посольстві України в Португальській Республіці та надання консультацій з консульських питань за телефонами не здійснюється.

 

  • Надання консультації у телефонному режимі (+351 21 301 50 49, +351 21 301 00 58) громадянам України, іноземним громадянам та особам без громадянства:
  • Понеділок, середа, четвер з 14:00 до 18:00.
  • П’ятниця: з 14:00 до 16:45.
  • Вівторок: з 9:00 до 13:00.

Гаряча лінія консульського підрозділу Посольства (дзвонити виключно у разі загрози життю чи здоров'ю): (+351) 965 088 115

Гаряча лінія МЗС України на випадок надзвичайних ситуацій за участю громадян України, які перебувають за кордоном (+38 044) 238 16 57

 

Увага! Посольство не відповідає в телефонному режимі на питання, відповіді на які вже містяться на сайті дипустанови (години роботи, які документи потрібні на паспорт та інш.). Тому рекомендуємо уважно читати інформацію в розділі "Консульські питання", зокрема у підрозділі "Часті запитання/F.A.Q." та телефонувати до Посольства лише у разі виникнення комплексних питань, які не відображені на сайті та потребують роз'яснення з боку консульських посадових осіб.

Не вдалося зателефонувати? Напишіть нам на електронну пошту emb_pt@mfa.gov.ua

Розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Законом встановлено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Посольством України не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. 

 

Субота, неділя - вихідні дні.

Консульський відділ Посольства не працює на державні свята України.

Відповідно до статті 73 Кодексу законів про працю України, у 2018 році в державних установах України та організаціях робота НЕ ПРОВОДИТЬСЯ у такі дні державних та релігійних свят:

•    1 січня - Новий рік (понеділок);

•    7,8 січня - Різдво Христове (неділя, понеділок);

•    8, 9 березня - Міжнародний жіночий день (четвер, п'ятниця);

•    8, 9 квітня - Пасха (неділя, понеділок);

•    30 квітня, 1 травня - День міжнародної солідарності трудящих (понеділок, вівторок);

•   9 травня - День Перемоги (середа);

•   27, 28 травня - Трійця (неділя, понеділок);

•    28, 29 червня - День Конституції України (четвер, п'ятниця);

•    24  серпня - День незалежності України (п’ятниця);

•    14,15 жовтня - День захисника України (неділя, понеділок);

•    24, 25 грудня - католицьке Різдво (понеділок, вівторок).

 

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть/поранення, арешт, у випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, інших випадків, які загрожують життю чи здоров'ю наших співвітчизників.

 

Звертайтеся до співробітників консульського відділу Посольства:

Камарчука Володимира Васильовича, Першого секретаря з консульських питань, щодо:

-         захисту прав та інтересів громадян України за кордоном;

-         консульського обліку;

-         оформлення посвідчень особи на повернення в Україну;

-         оформлення віз в Україну для іноземців;

-         оформлення довідки про набуття громадянства України за народженням;

-         оформлення довідки про непритягнення до кримінальної відповідальності на території України;

-         внесення відомостей до Державного реєстру виборців;

-         вчинення нотаріальних дій;

-         реєстрації актів цивільного стану;

-         посвідчення вірності перекладу;

тел: (+351) 21 301 50 49

 

Шевченко Ольги Сергіївни, Третього секретаря з консульських питань, щодо:

-         оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

-         витребування документів з України;

-         питань громадянства;

-         оформлення виїзду на постійне місце проживання за кордон;

-         отримання статусу закордонного українця.

тел: (+351) 21 301 00 58

Межі консульського округу:

м. Лісабон, Сетубал, Бежа, Каштелу Бранку, Сантарем, Евора, Лейрія, Порталегре, Фару, Азорські острови, Автономний регіон Мадейра.


Консульство України в Порту (Португальська Республіка)
Керівник: Коваль Анатолій Васильович
Консул - керівник Консульства України в м. Порту (Португальська Республіка)
Адреса: Avenida de França, 352, escritorio 3.9-3.10, 4050-276 Porto  . Переглянути на мапі
Телефон: (00 351) 22 201 18 89
Гаряча лінія (телефонувати виключно у разі загрози життю чи загибелі громадян України. (+351) 93 670 87 33
Факс: (00 351) 22 201 18 91
Ел. пошта: gc_ptp@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://porto.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Прийом громадян України:

Понеділок, середа, п’ятниця: 9:30 – 12:45

Вівторок: 9:30 – 12:30, для громадян певних категорій   (інваліди, вагітні, тяжкохворі)    

Четвер:  14:30 – 17:45            Вихідні дні: субота, неділя

Межі консульського округу:

Авейру, Брага, Браганса, Віана ду Каштелу, Візеу
Віла Реал, Гуарда, Коімбра, Порту

Примітки:

Надання консультації у телефонному режимі громадянам України, іноземним громадянам та особам без громадянства:

  • Понеділок, середа: з 14:00 до 18:00
  • Вівторок: з 9:00 до 18:00.
  • Четвер: з 9.00 до 13.00
  • П’ятниця: з 14:00 до 16:45.                     

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться в екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.

Прийом іноземних громадян та осіб без громадянства:

В прийомні години, окрім вівторка

Увага! Консульство не відповідає в телефонному режимі на питання, відповіді на які вже містяться на сайті дипустанови (години роботи, які документи потрібні для вчинення консульських дій). Тому рекомендуємо уважно читати інформацію на сайті та телефонувати до консульства лише у разі виникнення комплексних питань, які не відображені на сайті та потребують роз'яснення з боку консульських посадових осіб.

Увага! Розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Законом встановлено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.