Посольство України в Португальській Республіці

, Київ 00:08

Консульське обслуговування громадян України

Вітаємо Вас на консульській частині веб-сторінки МЗС,

Хотіли б ознайомити Вас з інформацією, яка може стати Вам в нагоді.

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.  

Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.

Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:

  • запровадження в закордонних дипломатичних установах щоденного (5 разів на тиждень) консульського прийому громадян, в т.ч. за надзвичайних обставин – у позаробочий час, а також вихідні та святкові дні;
  • започаткування функціонування цілодобових телефонних «гарячих» ліній для оперативного зв’язку з консулом в разі загрози здоров‘ю, життю чи смерті (номери розміщені на веб-сторінках ЗДУ);
  • функціонування в МЗС при цілодобовому Центрі оперативного реагування телефону «гарячої» лінії - +38 044 238 16 57;
  • регулярне оновлення на веб-сторінках МЗС і ЗДУ довідок з актуальною для громадян України інформацією щодо понад 180 країн світу – про правила поведінки, безпекову ситуацію, умови працевлаштування, надання медичних і соціальних послуг, митні питання, корисні номери телефонів.

З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

Вашими думками щодо оскарження дій консульських посадових осіб, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України за електронною адресою та телефоном:

spk@mfa.gov.ua, +38 044 238 15 87 

Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.

Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.

Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.


Консульський відділ Посольства України в Португалії
Керівник: Камарчук Володимир Васильович
Перший секретар з консульських питань
Адреса: Av. das Descobertas, nº18, 1400-092-Restelo, Lisboa. Переглянути на мапі
Телефон: (+351) 21 301 50 49, (+351) 21 301 00 58
Факс: (+351) 21 301 00 59
Ел. пошта: emb_pt@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://portugal.mfa.gov.ua/ua
Графік роботи:
  • Прийом громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства:
  • Понеділок, середа, четвер, п’ятниця: з 9:00 до 12:45
  • Вівторок: з 14:00 до 17:45
  • Четвер: з 14:00 до 16:00 - прийом для громадян певних категорій (інваліди, вагітні жінки, тяжкохворі)
  • Кожна третя п'ятниця місяця з 14:00 до 16:00 - прийом громадян України керівником Посольства.
  • Кожний другий четвер місяця – проведення виїзних консульських обслуговувань*, відвідання затриманих, засуджених і тяжко хворих громадян України.

*В дні здійснення виїзних консульських обслуговувань консульський прийом громадян у Посольстві України в Португальській Республіці та надання консультацій з консульських питань за телефонами не здійснюється.

 

  • Надання консультації у телефонному режимі (+351 21 301 50 49, +351 21 301 00 58) громадянам України, іноземним громадянам та особам без громадянства:
  • Понеділок, середа, четвер з 14:00 до 18:00.
  • П’ятниця: з 14:00 до 16:45.
  • Вівторок: з 9:00 до 13:00.

Гаряча лінія консульського підрозділу Посольства (дзвонити виключно у разі загрози життю чи здоров'ю): (+351) 920 030 432

Гаряча лінія МЗС України на випадок надзвичайних ситуацій за участю громадян України, які перебувають за кордоном (+38 044) 238 16 57

 

Увага! Посольство не відповідає в телефонному режимі на питання, відповіді на які вже містяться на сайті дипустанови (години роботи, які документи потрібні на паспорт та інш.). Тому рекомендуємо уважно читати інформацію в розділі "Консульські питання", зокрема у підрозділі "Часті запитання/F.A.Q." та телефонувати до Посольства лише у разі виникнення комплексних питань, які не відображені на сайті та потребують роз'яснення з боку консульських посадових осіб.

Не вдалося зателефонувати? Напишіть нам на електронну пошту emb_pt@mfa.gov.ua

Розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Законом встановлено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Посольством України не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. 

 

Субота, неділя - вихідні дні.

Консульський відділ Посольства не працює на державні свята України.

Відповідно до статті 73 Кодексу законів про працю України, у 2017 році в державних установах України та організаціях робота НЕ ПРОВОДИТЬСЯ у такі дні державних та релігійних свят:

•    1,2 січня - Новий рік (неділя, понеділок);

•    7,8,9 січня - Різдво Христове (субота, неділя, понеділок);

•    8 березня - Міжнародний жіночий день (середа);

•    16,17 квітня - Пасха (неділя, понеділок);

•    1,2 травня - День міжнародної солідарності трудящих (понеділок, вівторок);

•   8,9 травня - День Перемоги (понеділок, вівторок);

•   4,5 червня - Трійця (неділя, понеділок);

•    28 червня - День Конституції України (середа);

•    24,25  серпня - День незалежності України (четвер, п’ятниця);

•    14,15,16 жовтня - День захисника України (субота, неділя, понеділок).

 

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть/поранення, арешт, у випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, інших випадків, які загрожують життю чи здоров'ю наших співвітчизників.

 

Звертайтеся до співробітників консульського відділу Посольства:

Камарчука Володимира Васильовича, Першого секретаря з консульських питань, щодо:

-         захисту прав та інтересів громадян України за кордоном;

-         консульського обліку;

-         оформлення посвідчень особи на повернення в Україну;

-         оформлення віз в Україну для іноземців;

-         оформлення довідки про набуття громадянства України за народженням;

-         оформлення довідки про непритягнення до кримінальної відповідальності на території України;

-         внесення відомостей до Державного реєстру виборців;

-         вчинення нотаріальних дій;

-         реєстрації актів цивільного стану;

-         посвідчення вірності перекладу;

тел: (+351) 21 301 50 49

 

Шевченко Ольги Сергіївни, Третього секретаря з консульських питань, щодо:

-         оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

-         витребування документів з України;

-         питань громадянства;

-         оформлення виїзду на постійне місце проживання за кордон;

-         отримання статусу закордонного українця.

тел: (+351) 21 301 00 58

Межі консульського округу:

м. Лісабон, Сетубал, Бежа, Каштелу Бранку, Сантарем, Евора, Лейрія, Порталегре, Фару, Азорські острови, Автономний регіон Мадейра.


Консульство України в Порту (Португальська Республіка)
Керівник: Коваль Анатолій Васильович
Консул - керівник Консульства України в м. Порту (Португальська Республіка)
Адреса: Rua do Bolhão, nº85 – 3º, 4000-112 – Porto - Portugal. Переглянути на мапі
Телефон: (00 351) 22 201 18 89
Гаряча лінія Консульства України в Порту. Прохання телефонувати виключно у разі загрози життю чи загибелі громадян України. Номер телефону: (+351) 93 670 87 33
Факс: (00 351) 22 201 18 91
Ел. пошта: gc_ptp@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://porto.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Години роботи: 09:00 – 18:00

Обідня перерва: 13:00 – 14:00

Вихідні дні: субота, неділя

Межі консульського округу:

Авейру, Брага, Браганса, Віана ду Каштелу, Візеу
Віла Реал, Гуарда, Коімбра, Порту

Примітки:

Гаряча лінія КУ в Порту: +351 93 670 87 33

Прийом громадян України:

Понеділок, середа, п’ятниця: 9:30 – 12:45

Вівторок:                                     9:30 – 12:30, для громадян певних категорій   (інваліди, вагітні, тяжкохворі)                                                                

Четвер:  14:30 – 17:45                                

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться в екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.

Прийом іноземних громадян та осіб без громадянства:

В прийомні години, окрім вівторка