• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Português
Загальна інформація (графік роботи, звернення громадян, оплата консульського збору)
Опубліковано 04 лютого 2020 року о 18:52



Адреса: 

Av. das Descobertas, nº18, 1400-092-Restelo, Lisboa

Телефон: 

(+351) 21 301 50 49, (+351) 21 301 00 58

Ел. пошта: 

consul_pt@mfa.gov.ua

Графік роботи: 

Прийом громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства здійснюється виключно за попереднім записом у такі години:

  • понеділок, середа, четвер, п’ятниця: з 9:00 до 12:45
  • вівторок: з 14:00 до 17:45
  • субота, неділя, святкові дні: прийом не проводиться

Кожна третя п'ятниця місяця: з 14:00 до 16:00 прийом громадян України керівником Посольства (за попереднім записом).

Кожний другий четвер місяця: проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання затриманих, засуджених і тяжкохворих громадян України.

Надання консультацій у телефонному режимі по тел. (+351) 21 301 50 49, (+351) 21 301 00 58 здійснюється у такі години:

  • понеділок, середа, четвер: 14:00-17:30 
  • вівторок: 10:30-12:30
  • п'ятниця: 14:00-16:30
  • субота, неділя, святкові дні: консультації по телефону не проводяться

Увага! Відповіді на стандартні питання (години роботи, які документи потрібні на паспорт, чи можна оформити довіреність / довідку про несудимість / довідку про посвідчення водія, як оформити набуття громадянства України дитині, яка народилась в Португалії, та ін.) розміщені на сайті дипустанови . Рекомендуємо уважно ознайомитись із інформацією в розділі "Консульські питання", у підрозділі  "Паспортні дії", "Нотаріальні дії", "Оформлення довідок", "Дії з питань громадянства", "Часті запитання/F.A.Q." та телефонувати до Посольства у разі виникнення питань, які не відображені на сайті та потребують роз'яснення з боку консульських посадових осіб.


Відповідно до статті 73 Кодексу законів про працю України та відповідного Розпорядження Кабінету Міністрів України про перенесення робочих днів у 2021 р., у 2021 році в державних установах України та організаціях робота НЕ ПРОВОДИТЬСЯ у такі дні державних та релігійних свят:

  • 1 січня (п'ятниця) - Новий рік ;
  • 7 січня (четвер) - Різдво Христове;
  • 8 січня (п'ятниця) - вихідний відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів про перенесення робочих днів;
  • 8 березня (понеділок) - Міжнародний жіночий день;
  • 1 травня (субота) - День міжнародної солідарності трудящих;
  • 2 травня  (неділя) - Великдень;
  • 3 травня (понеділок) - вихідний у зв'язку із тим, що 1 травня випало на вихідний день (див. ст. 67 КЗпП);
  • 4 травня (вівторок) - вихідний у зв'язку із тим, що 2 травня випало на вихідний день (див. ст. 67 КЗпП); 
  • 9 травня (неділя) - День Перемоги;
  • 10 травня (понеділок) - вихідний у зв'язку із тим, що 9 травня випало на вихідний день (див. ст. 67 КЗпП);
  • 20 червня (неділя) - Трійця;
  • 21 червня (понеділок) - вихідний у зв'язку із тим, що 20 червня випало на вихідний день (див. ст. 67 КЗпП);
  • 28 червня (понеділок) - День Конституції України;
  • 23 серпня (понеділок) - вихідний відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів про перенесення робочих днів;
  • 24 серпня (вівторок) - День незалежності України;
  • 14 жовтня (четвер) - День захисника України;
  • 15 жовтня (п'ятниця) - вихідний відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів про перенесення робочих днів;
  • 25 грудня (субота) - католицьке Різдво;
  • 27 грудня (понеділок) - вихідний у зв'язку із тим, що 25 грудня випало на вихідний день (див. ст. 67 КЗпП).

Гаряча лінія консульського підрозділу Посольства (винятково у разі загрози життю чи здоров'ю, смерті громадян України на території ПР): (+351) 965 088 115

Гаряча лінія МЗС України (на випадок надзвичайних ситуацій за участю громадян України, які перебувають за кордоном): +38 044 238 16 57

Урядова гаряча лінія для громадян України, які перебувають за кордоном +38 044 284 19 15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)


Напишіть нам на електронну пошту consul_pt@mfa.gov.ua

Для відправлення електронного звернення, просимо заповнити та надіслати цю форму на вказану електронну адресу Посольства. Розгляд та опрацювання звернень громадян здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Законом встановлено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику і розгляду не підлягає. Посольством України не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. 

❗❗❗ Посольство не отримує звернення, які направляються з електронних скриньок, адреса яких закінчується на ".ru"

❗❗❗ Посольство не бачить звернень, які Ви надіслали у відповідь на підтвердження запису на прийом (емейл noreply_qms@mfa.gov.ua не призначений для опрацювання звернень).

❗❗❗ Посольство не бачить звернень, які Ви надіслали на адресу qms@mfa.gov.ua (цей емейл призначений для надсилання пропозицій та зауважень тільки щодо роботи електронної черги). 

Якщо Ви не отримали відповідь із скриньки consul_pt@mfa.gov.ua протягом 5 РОБОЧИХ днів, скоріш за все Ваш лист не було отримано в Посольстві України в Лісабоні або Ваше питання потребує додаткового опрацювання. Надішліть звернення повторно на адресу consul_pt@mfa.gov.ua або зв'яжіться з Посольством по телефону. 

 

Знайдіть відповідь у Чат-бот

📲 МЗС України у співпраці з українськими ІТ-спеціалістами створило чат-бот платформу для цілодобової консультативної підтримки громадян.

Новий чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві із компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі.

💬 Dmytro Kuleba: «Новий чат-бот спрощує життя громадянам, які відтепер можуть з легкістю дізнатися необхідну інформацію просто в месенджері. І це загалом наша філософія роботи на консульському напрямі: спрощувати життя нашим громадянам і захищати їх, якщо вони потрапляють в біду».

Бета-версія чат-боту вже доступна у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, і планується його розміщення і на інших платформах.

Новий цифровий інструмент наразі передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном. У ньому, серед іншого, можна знайти:

🔸 як знайти консульство і попасти на прийом


🔸 як оформити паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну


🔸 як стати на консульський облік


🔸 як вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи


🔸 як проголосувати на виборах за межами України


🔸 що робити у разі надзвичайних ситуацій


🔸 низка інших консульських питань


📩 Пропозиції та зауваження щодо роботи чат-боту можна надсилати на електронну адресу: support_bot@mfa.gov.ua.



У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть/поранення, арешт, у випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, інших випадків, які загрожують життю чи здоров'ю наших співвітчизників.


Межі консульського округу: 

м. Лісабон, Сетубал, Бежа, Каштелу Бранку, Сантарем, Евора, Лейрія, Порталегре, Фару, Азорські острови, Автономний регіон Мадейра.


Щодо оплати консульського збору


Відповідно до Наказу МЗС України від 23.04.2018 року №182, консульський збір, що справляється за вчинення консульської дії, повинен бути сплачений виключно у безготівковій формі та зарахований на окремий поточний рахунок Посольства.

Як здійснити оплату?

Для Вашої зручності в приміщенні консульського підрозділу Посольства встановлено банківський POS-термінал мережі Multibanco, тому Ви можете оплатити консульський збір в приміщенні Консульського підрозділу карткою, яка працює в мережі Multibanco, відразу після подачі документів.

Якщо у Вас немає можливості оплатити через POS-термінал, то вам необхідно після подачі документів отримати направлення від консульської посадової особи та сплатити консульський збір готівкою у відділенні банку Santander Totta шляхом внесення необхідної суми безпосередньо на відповідний рахунок Посольства.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux