• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Português
Запис на консульський прийом
Опубліковано 16 квітня 2020 року о 13:19

📅  Оновлено 14 січня 2021 року

Увага!!!  В Португалії продовжено надзвичайний стан у зв’язку із епідемією COVID-19 до 30 січня 2021 р., 

у зв’язку з чим запроваджені певні обмеження: 


Консульський прийом в період застосування зазначених обмежень ВІДБУВАЄТЬСЯ за такими правилами:

  • тільки ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ!

Система реєстрації візиту через форму електронної черги (див. нижче) відкрита для запису. Прохання здійснювати запис самостійно он-лайн. Запис на прийом відкритий на найближчі 2 тижні. 

  • ТІЛЬКИ З НЕВІДКЛАДНИХ ПИТАНЬ, які потребують термінового опрацювання!

❗❗ ❗❗ Якщо Ви погано почуваєтесь, якщо Ви контактували із хворими на коронавірус, якщо Ви чекаєте результатів свого тесту на коронавірус, якщо Ви перебуваєте на самоізоляції, якщо Ваші близькі або колеги контактували із хворими на коронавірус і Ви чекаєте результатів їх тестів на коронавірус, будь ласка, утримайтеся від візиту в Посольство, не наражайте на небезпеку інших осіб, які волею випадку опиняться з Вами в одному приміщенні.

Під час прийому відвідувачі зобов’язані 🧍↔️🧍 дотримуватись безпечної відстані з іншими особами, 🧴🤲 продезінфікувати руки при вході та, при необхідності, під час перебування в залі для прийому громадян , 😷  правильно використовувати маску під час всього перебування в Посольстві.

Ви можете використовувати медичні одноразові маски або маски, призначені для багаторазового використання, які мають сертифікацію щодо захисту від COVID-19. Маска повинна щільно сидіти на обличчі, повністю закриваючи ніс, рот і підборіддя. Найбільш ефективною медична маска є в перші 30-60 хвилин носіння (максимальний рекомендований час для використання одноразових масок – 2 години, багаторазові маски також в міру забруднення та просякнення вологою перестають бути ефективними).

  • ЗАПИС на прийом слід ЗДІЙСНИТИ САМОСТІЙНО ОН-ЛАЙН (перехід на сторінку он-лайн черги подано в кінці цієї сторінки)

Якщо при заповнені он-лайн форми Ви не бачите вільних слотів, спробуйте повторити спробу запису на прийом пізніше або на наступний день... Кожного дня відкривається ще один день для запису на прийом.

Також рекомендуємо очистити кеш Вашого браузера.

Консультації по телефону з питань запису на прийом проводяться по тел. 21 301 50 49 або 21 301 00 58  за графіком: понеділок: 15:00-16:30 / cереда: 15:00-16:30 / четвер: 15:00-16:30 / п'ятниця: 15:00-16:30, запис на прийом по телефону проводиться тільки у виключних випадках (для осіб, які не мають доступу до Інтернету, для літніх людей) і тільки у випадку особистого звернення громадянина (Посольство не здійснює запис по телефону для знайомої/знайомого/сусіда/сусідки).

Запис на прийом по зверненню на електронну пошту НЕ проводиться.

УВАГА: Система онлайн-запису створена для безпосередньої взаємодії між заявником та Посольством. Використання системи посередниками на комерційній основі заборонено! Просимо негайно повідомляти про факти пропозицій третіх осіб щодо надання платних послуг з онлайн-запису на прийом до Посольства на електронну адресу consul_pt@mfa.gov.ua


Як записатись на прийом

При записі на прийом до Посольства слід дотримуватись наступних правил:

✅ При записі на прийом у формі зазначаються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу. 

✅ Якщо на прийом приходять члени однієї родини/друзі/знайомі, які при цьому також хочуть отримати індивідуальні консульські послуги, слід створити окрему реєстрацію для кожного з членів родини відповідно до п. 1.

  • принцип реєстрації на прийом: 1 послуга = 1 запис = 1 особа 
  • супроводжуючих осіб, які не отримуватимуть консульські послуги, наполегливо просимо зачекати ззовні (крім випадків отримання послуг, які передбачають оформлення документів батьками разом з дитиною, а також у випадку необхідності  супроводу для маломобільних осіб).

✅ Якщо ви звертаєтесь до Посольства за отриманням кількох консульських послуг, слід зробити реєстрацію для кожної послуги окремо.

  • Наприклад: Якщо Вам необхідно засвідчити довіреність та подати документи щодо реєстрації набуття дитиною громадянства України за народженням, Вам слід зареєструватись на дві окремі дії: на "нотаріальні дії" та окремо на "дії з питань громадянства"; звичайно, слід обрати час, який не накладається один на інший.

🔥  Якщо серед переліку консульських послуг немає питання, з якого ви плануєте звернутися (наприклад: реєстрація шлюбу), просимо надіслати звернення на електронну адресу Посольства consul_pt@mfa.gov.ua. Просимо не реєструватись на будь-яку дію, адже консульська посадова особа в день Вашого візиту може надати тільки ту послугу, на яку Ви зареєстровані. 

Не допускається реєстрація однієї й тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати (на всяк випадок)!!!

  • Наприклад, якщо Ви не впевнені, коли зможете приїхати, і вирішили забронювати собі наперед кілька слотів одразу, Ви створюєте ситуацію, в якій неможливо записатись на прийом тим, для кого певна консульська послуга є терміновою. Не слід так робити: якщо кожен поводитиметься у такий спосіб, наступного разу Ви також не зможете знайти вільного часу на кілька місяців наперед. 
  • Якщо буде виявлено реєстрації, що дублюються, всі такі записи можуть бути видалені адміністратором автоматично, а електронна пошта буде заблокована у системі запису.

🔥  Посольство залишає за собою право скасувати консульський прийом / пересунути реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту, а також, за можливості, телефонний дзвінок). 

  • У цьому зв'язку просимо час від часу (у тому числі безпосередньо у обраний для прийому день)  перевіряти вашу електронну поштову скриньку, оскільки до неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваного скасування бронювання або його перенесення на інший час.
  • Слід уважно вказувати ваш номер мобільного телефону. У випадку відсутності зворотного зв'язку з вами (вимкнений телефон, не підіймаєте слухавку, недіючий номер), Ви не зможете отримати інформацію про зміни, а Ваша реєстрація буде видалена адміністратором автоматично.

🔥  Якщо Ви помилково забронювали час або якщо у Вас виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам з'явитися на прийом, слід якомога раніше самостійно видалити зроблену реєстрацію, за посиланням, яке Ви отримали на електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Будь ласка, будьте уважними і проявляйте повагу до інших відвідувачів, які могли б використати більше непотрібний Вам час у Посольстві для розв'язання своїх нагальних питань - з рештою, можливо, саме завдяки небайдужості іншого заявника Ви змогли обрати зручний час для себе.

Без попереднього запису та у позаприймальні години можуть звертатися особи, які потрапили у скрутне становище чи потребують термінової допомоги: у разі нещасних випадків, для оформлення документів пов'язаних зі смертю громадянина України в Португалії або для оформленням посвідчення особи на повернення в Україну, якщо Ваше повернення планується найближчим часом.

Для запису на прийом слід виконати кілька простих кроків у наведеному порядку:

  1. обрати країну - Португалія,
  2. обрати дипломатичну установу - Посольство України в Португалії,
  3. обрати категорію консульської дії та саму консульську дію, яку ви плануєте отримати у Посольстві

в категорії "паспортні дії" Ви зможете записатись на замовлення нового закордонного паспорта, отримання раніше замовленого паспорта, постановку на тимчасовий консульський облік, оформлення посвідчення на повернення в Україну ("білий паспорт")

в категорії "дії з витребування документів" Ви можете записатись на замовлення або отримання раніше замовленої довідки про несудимість або довідки про перевірку посвідчення водія

в категорії "нотаріальні дії" Ви зробите запис на "оформлення довіреності" та "оформлення нотаріальної заяви" (наприклад, заяви про прийняття спадщини, заяви про відмову від спадщини, заяви-згоди на виїзд дитини за кордон та ін.)

      4. визначити зручну для Вас дату та час: слід обирати із запропонованих системою варіантів, а не набирати вручну бажану дату/час самостійно;

для вибору дати необхідно нажати на значок календаря; ті дати, які в календарі написані сірим кольором, недоступні для запису; 

запис відкритий на 2 тижні наперед; якщо Ви не бачите доступної дати, спробуйте зареєструватись на наступний день; якщо Ваше питання термінове, рекомендуємо звернутися на електронну адресу Посольства consul_pt@mfa.gov.ua ;

час необхідно обирати із тих варіантів, які Вам запропонує система; якщо в рядку "час" система не пропонує Вам варіантів, просимо обрати інший день для візиту серед тих дат на календарі, які написані чорним кольором.

       5. коректно заповнити в онлайн-формі особові дані, адресу, телефон та електронну пошту; 

в рядках "Прізвище", "Ім'я" можна ввести тільки одне слово без пробілів до або після слова, якщо у Вас подвійне прізвище або подвійне ім'я, просимо внести тільки першу частину; 

просимо дуже уважно заповнювати поле для електронної адреси, оскільки автоматичне повідомлення системи про здійснену реєстрацію надходить саме на цю електронну адресу і містить також посилання на скасування бронювання,

в кінці система сформує всі дані, які Ви внесли, в одне звернення і Вам необхідно натиснути на "ТАК, ВСЕ ВІРНО" для того, щоб завершити запис 

      6. після завершення запису на Вашому екрані (комп'ютера або телефона) повинно з'явитись повідомлення "БРОНЮВАННЯ ПРОЙШЛО УСПІШНО"

      7. рекомендуємо видрукувати підтвердження (або зберегти на смартфоні), яке надійшло на електронну пошту, вказану при реєстрації,

у разі неотримання підтвердження про здійснення запису на прийом, Ви не зможете отримати консульську послугу, так як скоріш за все Ви не завершили запис на прийом (не нажали на "Так, все вірно")!!! 

іншою причиною недоставлення системою повідомлень може бути помилкове потрапляння повідомлення від системи запису до теки Спам поштової скриньки (у такому разі просто перевірте вміст цієї теки або скористайтесь пошуком по усій поштовій скриньці  за ключовим словом reg.mfa@gmail.com і не забудьте додати повідомлення до надійних або принаймні перемістити до теки Вхідні); переповненість поштової скриньки у заявника; помилка при зазначенні електронної адреси під час реєстрації

у разі неотримання підтвердження просимо зв'язатись з Посольством (наприклад надіслати звернення на consul_pt@mfa.gov.ua) та перевірити чи є Ваш запис в системі.




Після завершення запису на прийом просимо перейти за посиланням у описі до консульської дії, яка Вам надійде на електронну пошту, та переконатися, що у Вас наявні всі необхідні документи та виконані інші передумови для цієї консульської дії, за потреби  / за можливості - видрукувати та заповнити необхідні формуляри (інформація про це наводиться у посиланнях в кожному описі консульської дії). 

З нотаріальних питань наполегливо рекомендуємо підготувати свій візит заздалегідь (для зменшення кількості часу, яке Вам необхідно буде провести в Посольстві), тому просимо надіслати на електронну пошту consul_pt@mfa.gov.ua заповнені заяви (див. "Нотаріальні дії") та копію першого розвороту Вашого паспорта громадянина України для виїзду за кордон. ❗ Посольство не отримує звернення, які направляються з електронних скриньок, адреса яких закінчується на ".ru"; посольство не бачить звернень, які Ви надіслали у відповідь на підтвердження запису на прийом (емейл noreply_qms@mfa.gov.ua не призначений для опрацювання звернень); посольство не бачить звернень, які Ви надіслали на адресу qms@mfa.gov.ua (цей емейл призначений для надсилання пропозицій та зауважень тільки щодо роботи електронної черги). Якщо Ви не отримали підтвердження із скриньки consul_pt@mfa.gov.ua про те, що Посольство отримало Ваші документи, це означає, що Ваш лист і Ваші документи не було отримано в Посольстві України в Лісабоні. Надішліть документи повторно на правильну адресу або зв'яжіться з Посольством по телефону (див. графік роботи

Також рекомендуємо перевірити напередодні візиту, а також у день візиту, електронну поштову скриньку чи не було відмінено консульський прийом.

Просимо приїхати до Посольства за 5-10 хвилин до призначеного часу.


Врахуйте, що можливе зміщення часу прийому у зв'язку з обслуговуванням консульською посадовою попереднього відвідувача! 

Врахуйте, що при записі на вчинення нотаріальних дій в системі он-лайн черги Ви обираєте час для спілкування із консульською посадовою особою, подання заяв та документів, визначення особливостей Ваших документів; після цього нотаріальні документи готуються в порядку живої черги; готові довіреності / заяви видаються по мірі виготовлення, в той же день, як правило, в кінці консульського прийому!

Графік проведення консульського прийому див. тут

✅ Користуючись системою запису, ви погоджуєтесь на надсилання та опрацювання повідомлених персональних даних Посольством в рамках та обсязі, необхідному для вчинення обраної консульської дії.


Дякуємо за розуміння і дотримання правил!


⚠Якщо ви уважно прочитали правила вище, 




Кнопка реєстрації стане активною лише коли усі обов'язкові поля форми запису будуть належним чином заповнені. Система акцентує увагу на полі, яке Ви пропустили під час заповнення. Тож ще раз уважно прогляньте відповіді на запитання форми й заповніть виділені системою рядки.

  • У разі неотримання підтвердження здійсненого запису на прийом просимо повідомляти на адресу consul_pt@mfa.gov.ua (як правило, недоставлення системою повідомлень щодо запису на прийом пов'язане з трьома причинами:

    • ❗помилкове потрапляння повідомлення від системи запису до теки Спам поштової скриньки (у такому разі просто перевірте вміст цієї теки або скористайтесь пошуком по усій поштовій скриньці  за ключовим словом reg.mfa@gmail.com). Ну, і не забудьте додати повідомлення до надійних або принаймні перемістити до теки Вхідні;
    • переповненість поштової скриньки у заявника; 
    • помилка при зазначенні електронної адреси під час реєстрації;

У разі, якщо Ви одразу (але усе ж запізно) звернули увагу, що невірно зазначили електронну адресу, просимо повідомляти на адресу сonsul_pt@mfa.gov.ua зазначивши наступне:

  • Ім'я та прізвище
  • обрана консульська дія
  • час, який Ви обирали
  • (або ж надішліть скріншот зі сторінки з підтвердженням здійсненого запису).

Консульським статутом прямо передбачено вчинення у межах консульського округу таких дій:

  • - ведення консульського обліку громадян України, які постійно або тимчасово проживають на території консульського округу установи (ст. 24);
  •  встановлення батьківства (ст. 30);
  •  ведення обліку дітей - громадян України, усиновлених іноземцями (ст.31);
  •  провадження усиновлення дитини (ст. 31);
  •  встановлення опіки (піклування) (ст. 32);
  •  реєстрація актів цивільного стану (ст. 29, 33); 
  •  вчинення дій з питань громадянства та постійного проживання (ст.42, 43); 
  •  легалізація документів і актів, складених за участю властей консульського округу, або таких, що виходять від цих властей (ст. 54).

Отримати інші консульські послуги можна незалежно від проживання на території консульського округу.

Консульський округ Посольства України в Португалії - м. Лісабон, Сетубал, Бежа, Каштелу Бранку, Сантарем, Евора, Лейрія, Порталегре, Фару, Азорські острови, Автономний регіон Мадейра. 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux