• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Português
Дії у разі зникнення безвісти дитини – громадянина України за кордоном
Опубліковано 11 лютого 2020 року о 15:22

Основним напрямом діяльності Всеукраїнської громадської організації «Магнолія» є «Служба розшуку дітей»

У 2016 році за ініціативи ВГО «Магнолія» відповідно до Директиви 2009/135/ЄС Європейського Парламенту та Ради ЄС та на доповнення Директиви 2002/22/ЄС про універсальні послуги і права користувачів стосовно електронних мереж зв’язку і послуг в Україні була впроваджена «Гаряча лінія» розшуку зниклих дітей 116 000.

«Гаряча лінія» 116 000 працює на території України для абонентів усіх мобільних операторів. Дзвінки - безкоштовні. Оператори call-центру «Гарячої лінії» - це підготовлені спеціалісти – соціальні працівники та психологи. Вони приймають дзвінки батьків/опікунів зниклих дітей, надають їм необхідну психологічну, юридичну та соціальну підтримку, приймають дзвінки від громадян, які мають інформацію про зниклу дитину.

Завдяки співпраці громадськості, ЗМІ, поліції та «Служби розшуку дітей», вдалося розшукати 1565 зниклих дітей.

 

Беручи до уваги пріоритет європейської інтеграції України та переваги впровадження безвізового режиму з ЄС (туризм, родинні зв’язки, бізнес, наукове співробітництво, міжкультурний діалог), кількість українських дітей, які тимчасово перебувають за кордоном, постійно зростає, що підвищує ризики їхнього зникнення за будь-яких причин на території інших країн.

У листопаді 2017 року ВГО «Магнолія» приєдналась до Міжнародної Федерації «Missing Children Europe», яка на сьогодні працює у 32 країнах Європи, що реалізують аналогічні «Гарячі лінії» 116 000.

У випадку зникнення дитини в іншій країні, діяльність організацій-членів федерації здійснюється у тісній співпраці з державними органами країни проживання дитини та країні, в якій вона зникла.

«Гаряча лінія» 116 000 доступна у країнах Європи 24 години на добу.

Щоб зателефонувати на 116 000, потрібно телефонувати з будь-якого місцевого мобільного або стаціонарного телефону. Якщо зателефонувати на 116 000 у країні зникнення дитини, то встановлюється контакт з організацією NGO, що утримує цю лінію в європейській країні. Працівники організації надають необхідну психологічну, правову чи соціальну підтримку. Тому, у разі зникнення дитини в іншій країні, батьки цієї дитини будуть спілкуватися спочатку з європейськими колегами ВГО «Магнолія», які, зі свого боку, спрямують інформацію до цієї організації.

 

«Гаряча лінія» зниклих дітей 116 000 – це європейська гаряча лінія зниклих дітей, яка доступна у таких країнах ЄС: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція і Британія.

Також «Гаряча лінія» 116 000 працює в Україні, Албанії, Сербії і Швейцарії.

Батьки, сім’ї зниклих дітей і самі діти можуть отримати на безкоштовній «Гарячій лінії» 116 000 термінову психологічну, соціальну, правову та адміністративну підтримку. Працівники «Гарячої лінії» - це кваліфіковані працівники громадських організацій, які співпрацюють з місцевими відповідальними державними установами та готові негайно надати необхідну допомогу. Особливо корисною «Гаряча лінія» 116 000 може бути для сімей, які подорожують Європою з дітьми, у випадку зникнення української дитини у Європі. Працівники «Гарячої лінії» можуть допомогти батькам зв’язатись з місцевими відповідальними органами та в подальшому надати необхідний супровід.

Слід звернути увагу, що телефонувати на «Гарячу лінію» зниклих дітей 116 000 потрібно з місцевого телефону країни перебування.

 

У разі зникнення безвісти дитини громадянина України у Португальській Республіці, необхідно, передусім, звернутися до місцевих правоохоронців та повідомити Консула України у Португальській Республіці.

Також громадянин України може звернутись з місцевого телефону на безкоштовну «Гарячу лінію» зниклих дітей 116 000. За цим номером працює португальська громадська організація «Instituto de Apoio à Criança». На «Гарячій лінії» громадянин України, у якого зникла дитина, може отримати психологічну підтримку та юридичну консультацію щодо розшуку безвісти зниклої дитини.

Якщо громадянин України, у якого зникла дитина, не володіє мовою країни перебування, то за номером 116 000 він може повідомити про своє українське громадянство і залишити свій номер телефону для встановлення контакту з ВГО «Магнолія», яка надасть громадянину необхідний супровід.

 1. Що робити, якщо моя дитина зникла?

Навідатися до місця, де Ви бачили дитину в останній раз, або до місця, куди вона могли піти. Зв’язатися з місцевою поліцією, для того, щоб вони змогли невідкладно розпочати пошук. Зателефонувати на номер Європейської гарячої лінії щодо зниклих дітей 116 000 для отримання будь-якої інформації, допомоги або підтримки.

2. У моїй країни ми маємо служби екстреної допомоги, наприклад поліція. А що таке 116 000?

116 000 це Європейська гаряча лінія щодо зниклих дітей (Missing Children Europe). Гаряча лінія на даний момент функціонує на території 27 країн-членів Європейського Союзу: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія. Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція та Велика Британія. Також «гаряча лінія» 116 000 працює в Україні, Албанії, Сербії і Швейцарії. Це недержавна організація, персонал якої підготовлений надавати підтримку батькам зниклої дитини, отримувати важливу інформацію від громадськості та контактувати з відповідними установами у кожному конкретному випадку. Також Європейська гаряча лінія щодо зниклих дітей співпрацює з поліцією.

3. Для кого існує гаряча лінія?

116 000 існує для батьків, дітей та громадськості. Особи, які відповідають на дзвінки, є  підготовленими фахівцями, які мають допомагати та підтримувати родини, потерпілих та установи. 116 000 особливо корисний для батьків, що подорожують та дітей, оскільки співробітники, які відповідають на дзвінки, допомагають спрямувати їх до відповідної компетентної установи на території країни перебування. 116 000 надає захисну мережу для батьків та дітей, які подорожують Європою на відпочинок, роботу або з будь-яких інших причин. 116 000 гарантує допомогу на відстані «телефонного дзвінка» дітям та батькам, які перебувають на території Європи.

4. Як це працює?

Коли батьки розуміють, що їх дитина зникла, найчастіше вони починають панікувати. Паніка підвищується, якщо вони знаходяться за кордоном, далеко від своїх родичів, друзів та людей, які можуть їм допомогти. Телефонуючи за номером 116 000, їм швидко буде надано контакт з організацією, підтримка та допомога у випадку зникнення дитини.

5. Хто відповідає на дзвінки?

Особа, яка відповідає на дзвінок до служби за номером 116 000, є співробітником організації, що займається випадками зникнення дітей. Вони можуть надати (якщо необхідно) психологічну, правову та адміністративну підтримку за допомогою контакту з компетентними установами, а також у прийняті будь-яких заходів для пошуку зниклої дитини.

6. Коли я набираю номер 116 000, хто є тією людиною, яка відповідає на дзвінок?

Коли Ви телефонуєте на номер 116 000 людина, яка відповідає на Ваш дзвінок, знаходиться на території країни, з якої ви телефонуєте. Він/вона знаходяться тут для того, щоб Вас підтримати та надати допомогу у контакті з місцевими установами.

7. Якщо моя дитина зникла, чи не повинен я зателефонувати до поліції?

116 000 є недержавною організацією, що має гарячу лінію, і не має на меті замінити поліцію. Проте, коли люди перебувають за кордоном, вони можуть не розмовляти мовою країни перебування, не знати номера служб екстреної допомоги та місцевих установ, та найчастіше знаходяться у розгубленому стані. Недержавна організація, що використовує гарячу лінію 116 000, створена допомагати та гарантувати, що Ви є у постійному контакті з місцевими установами, поліцією та організаціями, що можуть бути корисними.

8. Якщо я маю інформацію стосовно зниклої дитини, але не хочу втручатися?

Будь-яка людині з громадськості, яка володіє інформацією щодо зниклої дитини може зателефонувати на номер 116 000. Інформацію буде спрямовано до відповідних установ для подальшого розслідування. Будьте впевненні, що всі дзвінки є конфіденційними.

9. Як я можу допомогти у пошуках зниклої дитини?

Зробіть пожертвування на користь Вашої місцевої організації або Missing Children Europe.

Навідуйтесь на сайт Вашої національної організації, що займається зниклими дітьми регулярно, щоб Ви були в курсі всіх поточних випадків зникнення. 

Якщо Ви маєте інформацію щодо зниклої дитини, надайте її на номер «Гарячої лінії» 116 000 в країні, де ви перебуваєте.

Станьте волонтером Вашої національній організації.

Завантажте аплікацію notfound app на вашому веб-сайті за допомогою сторінки www.notfound.org

Дізнавайтеся більше про можливості, як Ви можете прийняти участь на сторінці volunteer page.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux