Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Português
Щодо закриття морських портів на тимчасово окупованій території АР Крим і м. Севастополь і наслідків, пов’язаних із заходами до цих портів суден під іноземним прапором.
Опубліковано 01 квітня 2016 року о 19:41

27 березня 2014 року Генеральною Асамблеєю ООН ухвалено резолюцію «Територіальна цілісність України» (A/RES/68/262), у якій Генеральна Асамблея ООН підтверджує територіальну цілісність України у межах міжнародно визнаних кордонів і закликає всі держави, міжнародні організації та спеціалізовані установи не визнавати будь-яких змін статусу Автономної Республіки Крим і міста Севастополя.

15 липня 2014 р. набув чинності Наказ Міністерства Інфраструктури України № 255 «Про закриття морських портів» від 16.06.2014 р., відповідно до якого з 15 липня 2014 р. закрито морські порти Керч, Севастополь, Феодосія, Ялта, Євпаторія.

Вербальною Нотою № 6124/35-327/2-950 від 21.07.2014 р. Посольство України у Великій Британії через Секретаріат Міжнародної Морської Організації (ІМО) повідомило державам-членам ІМО, міжнародним організаціям, що співпрацюють з ІМО, та неурядовим організаціям, які мають консультативний статус в ІМО (циркулярний лист Секретаріату ІМО № 3477), про закриття зазначених морських портів з 15.07.2014 р. року до відновлення конституційного ладу України на тимчасово окупованій території.

Враховуючи це, Українська Сторона виходить з того, що усі країни прапору, судновласники та капітани суден ознайомлені з фактом закриття морських портів в Автономній Республіці Крим та м.Севастополь та пов’язаними небезпеками від заходу у ці порти України.

 Заходження суден під іноземним прапором до закритих морських портів на території Автономної Республіки Крим та м.Севастополь розглядатиметься Українською Стороною як порушення норм міжнародного права, як дії, що підривають суверенітет України, а також як порушення законодавства України, що тягне за собою відповідальність судновласників, операторів та капітанів суден, у тому числі кримінальну. Такі факти також розглядатимуться Українською Стороною як діяння, що містять ознаки складу злочину, передбаченого статтею 332-1 Кримінального Кодексу України «Порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї», відповідно до якої порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї з метою заподіяння шкоди інтересам держави караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк, з конфіскацією транспортних засобів.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux