Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Português
Увага! Шановні громадяни, поради подорожуючим!
Опубліковано 13 грудня 2019 року о 11:55

Шановні громадяни України, з огляду на наближення різдвяних та новорічних свят та періоду зимових канікул і відпусток вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на важливість планування деталей подорожі та проведення відпочинку в Португалії.

Згідно з законодавством України (закони України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», «Про туризм») громадяни при виїзді за кордон ПОВИННІ БУТИ ЗАСТРАХОВАНІ задля гарантування відшкодування витрат, пов'язаних з надзвичайними обставинами під час перебування за кордоном. У тому числі, безвізовий режим, який надано Україні, також не звільняє від необхідності оформлення страховки. Туристичне страхування наші співвітчизники часто сприймають як вимушену, «зайву» статтю витрат. Проте, гроші, витрачені на оформлення поліса, – це плата за ваш спокій. Найприємніше те, що ціна страховки для виїзду за кордон дуже скромна порівняно з імовірними витратами на лікування в Європі.

Для того, щоб не витрачати свою відпустку на просиджування у закордонних поліцейських відділках та на збирання пакета документів, що посвідчують вашу особу та громадянство, ПИЛЬНУЙТЕ ЗА СВОЇМИ ДОКУМЕНТАМИ. Найчастіший випадок, коли туристи звертаються до Посольства для оформлення посвідчення особи на повернення в Україну, - через розбите зловмисниками скло в арендованому автомобілі та вкрадені речі разом з документами. Якщо з вами все ж таки така біда сталася і ви залишились без документів, невідкладно зателефонуйте на гарячу лінію Посольства України в Португальській Республіці ((+351) 965 088 115) для отримання інформації та термінового проведення необхідних процедур, які передбачені законодавством України для документування вас посвідченням особи на повернення в Україну.

У випадку затримки вашого рейсу необхідно, в першу чергу, зберегти посадковий квиток і супровідні документи; звернутися до представників авіакомпанії та дізнатися причину, по якій рейс затримується. Якщо затримка відбувається з вини авіакомпанії і триває більше 5 годин, авіакомпанія зобов’язується забезпечити пасажирів напоями та харчуванням, а також, номером в готелі, якщо виліт затримується до наступного дня.

Авіакомпанія WizzAir, яка на сьогодні єдина, що має два регулярні прямі рейси на тиждень, за маршрутом Київ-Лісабон-Київ, у таких випадках забезпечує пасажирів, які звернулися, усім необхідним та пропонує дві опції: придбання авіаквитків за рахунок авіакомпанії на  найближчий за розкладом рейс WizzAir до Києва або, у випадку необхідності термінового повернення до України, купує квиток не прямого сполучення тільки до пункту пересадки на інший рейс, а відшкодування витрат пасажиру за авіаквиток з країни пересадки до кінцевого пункту відбувається вже після повернення в Україну.

Варто пам’ятати, авіакомпанія нічого не запропонує самостійно, ОБОВ’ЯЗКОВО НЕОБХІДНО ЗВЕРНУТИСЬ ДО ПРЕДСТАВНИКА АВІАКОМПАНІЇ В АЕРОПОРТУ. Окрім того, не підписуйте зайві документи, щоб автоматично не відмовитися від права на фінансову компенсацію чи інші послуги.

Проходження необхідних формальностей перед польотом в аеропорту забирає чимало часу. Саме тому дуже важливо ЗАВЧАСНО ПРИБУТИ В БУДІВЛЮ АЕРОПОРТУ, щоб не запізнитися на свій рейс. Орієнтуйтесь не на час відльоту, а на час початку посадки на літак! Авіакомпанія не компенсує витрати за придбання нового авіаквитка у випадку запізнення пасажирів та не потрапляння їх на рейс, навіть через незалежні від пасажирів обставини.

У випадку необхідності повернути частину коштів, витрачених на покупки під час відпочинку, зверніть увагу на ТРИВАЛІСТЬ ПРОЦЕДУРИ ОФОРМЛЕННЯ TAX FREE в зоні аеропорту, необхідності заповнення формулярів та відстоювання черги.

Звертаємо увагу, що авіакомпанія WizzAir користується лише послугами Терміналу 2  аеропорту Лісабона. В даному терміналі відсутні представники служби TAX REFUND. Повернення податку оформлюється за допомогою оператора зв’язку даного сервісу та встановлені в аеропортовій зоні submission boxes. У цьому зв’язку,  наголошуємо на необхідності ЗАВЧАСНО ПРИЇХАТИ для виконання таких процедур. У тому числі, радимо заздалегідь підготуватись до того, як користуватися сервісом повернення податків в Європі. Ознайомтеся з послугою цифрового підтвердження формулярів через термінали для повернення ПДВ, які все більше використовуються службами аеропорту для оптимізації послуг; встановіть додатки сервісів повернення ПДВ на свій телефон та ознайомтеся з інформацією як вони працюють.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux